سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
نشست

نورالدین ابولحیه، پاسخ همراه با تاخیر و حساب‌شده جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی را راهبردی منطقی و درست توصیف کرد و گفت: طی این شب و روزها رژیم صهیونیستی عملا گرفتار پاسخ ایران شده و اکنون کیان زندگی صهیونیست‌ها در ابعاد مختلف دچار مشکلات جدی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نورالدین ابولحیه، استاد دانشگاه از الجزایر، طی سخنانی در نشست هم‌اندیشی بین‌المللی «ترور شهید هنیه و آینده جبهه مقاومت»، به بررسی ابعاد پاسخ راهبردی جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در ترور شهید اسماعیل هنیه پرداخت.

ابولحیه عنوان کرد: راهبرد درست در انتقام خون شهید اسماعیل هنیه این است که پاسخ جمهوری اسلامی با تاخیر و به صورت حساب‌شده صورت بگیرد.

استاد دانشگاه الجزایر با بیان اینکه طی این شب و روزها رژیم صهیونیستی عملا گرفتار پاسخ ایران شده است، افزود: اکنون کیان زندگی صهیونیست‌ها در ابعاد مختلف دچار مشکلات جدی شده است.

ابولحیه یکی از ابعاد مقابله با دشمن را ایجاد رعب و وحشت در وجود او برشمرد و گفت: تاخیر در پاسخ جمهوری اسلامی باعث ایجاد مشکلات متعدد اقتصادی و راهبردی، لغو بسیاری از پروازها و افزایش فشار روانی برای اسرائیل شده است که این وضعیت را اصطلاحا تعبیر به پاسخ قبل از پاسخ می‌کنند.

استاد دانشگاه الجزایر پاسخ همراه با تأخیر و حساب‌شده جمهوری اسلامی را راهبردی منطقی و درست توصیف کرد و گفت که سخنان دشمنان در این رابطه هیچ اهمیتی ندارد.

ابولحیه با اشاره به مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه در تهران یادآور شد: ایرانی‌ها در تشییع پیکر شخصیت مجاهد سنی‌مذهب سنگ تمام گذاشتند. همچنین نمازی که رهبر معظم انقلاب اسلامی با به کار بردن کلمات فصیح و عبارات زیبا، نظر اندیشمندان جهان اسلام را به خود جلب کرد.

استاد دانشگاه الجزایر حضور میلیون‌ نفری شیعیان در مراسم تشییع یک شخصیت سنی را نشانگر هماهنگی آنان با جهان اسلام دانست و گفت: این حضور و همچنین نماز رهبر انقلاب اسلامی بر پیکر شهید هنیه به تمام جهان اسلام نشان داد که بر خلاف برخی تبلیغات نادرست، جمهوری اسلامی ایران به دنبال وحدت است و عامل تفرقه نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha